[vc_row][vc_column][vc_column_text][gap height=”50″]

Topul Firmelor 2022 , editia XXIX

[tabs style=”h1″ icon_color=”#a5a5a5″ ]

[tab title=”Topul Firmelor” backgroundcolor=”#a5a5a5″]

Gazduit anul acesta intr-o locatie noua, Topul firmelor este deja o manifestare intrată în tradiția comunității de afaceri, prilej cu care ne-am întâlnim cu cei care sunt consecvent alături de noi atât în relațiile de colaborare cât și în Topul firmelor, dar am cunoscut și noi veniți în top. Acestora le-am urat bun venit și felicitări pentru rezultatele bune pe care le-au obținut, reflectate în indicatorii economici care i-au situat pe locuri fruntașe în domeniul lor de activitate și care în ciuda unui climat economic nu tocmai favorabil au avut răspunsuri creative în abordarea situației și au dat dovadă de inovare.
Un numar de 4 premii speciale au fost de asemenea inmanate in cadrul acestei editii, astfel: Premiul de excelență pentru leadership și inovare în dezvoltarea afacerilor –Grupul Teraplast SA;
Premiul de excelență pentru dezvoltare durabilă și valorificarea resurselor locale- Centrul de Cercetare și Inovare Lunca Ilvei, Silvania Internațional Prod; Premiul de excelență pentru 20 de ani de contribuție la dezvoltarea județului Bistrița-Năsăud – Leoni Wiring Systems RO SRL; 10 ani de excelență prin muncă, dăruire, profesionalism și fapte de nota 10 – Dl. Președinte CJBN Emil Radu Moldovan
Conform criteriilor de încadrare în Topul Frmelor 3904 firme au fost acceptate, iar dintre acestea, 1026 firme au fost clasate pe locurile 1-3, astfel: Microintreprinderi – 683 firme ( locul 1 – 304 firme, locul 2 – 215 firme , locul 3 – 164 firme), Intreprinderi mici – 246 firme (locul 1 – 144 firme, locul 2 – 62 firme, locul 3 – 40 firme), Intreprinderi mijlocii – 86 firme ( locul1- 60 firme, locul 2 – 18 firme, locul 3 – 8 firme), Intreprinderi mari – 9 firme (locul 1 – 8 firme , locul 2 – 1 firma), Intreprinderi foarte mari – 2 firme (locul 1).
Indiferent de vremuri, suntem alături de mediul de afaceri al județului nostru, fiind pregătiți să împărtășim experiența noastră și să venim în sprijinul tuturor, rămânând deschiși și conștienți de rolul nostru în peisajul economic.

Mulțumim pentru susținere și implicare partenerilor și sponsorilor care ne-au fost alături în realizarea “Topul Firmelor 2022”, si de asemenea multumim tuturor pentru participare.

Pentru  informatii suplimentare va rugam sa contactati Compartimentul Relatii de Afaceri al C.C.I. Bistrita-Nasaud, e-mail: relatii@cciabn.ro, tel./fax:  0263-230640; Persoana de contact: Mihaela Cotoi –  Tel: 0733900194

[/tab]

[tab title=”Catalog” color=”#a5a5a5″ ]

Catalogul Firmelor de Top 2021 este menit, prin bogatia informatiei, sa se constituie intr-un real instrument de marketing. Sunt incluse companiile clasate pe locurile 1 – 3, functie de categorie si obiect de activitate.

Catalogul este bilingv, realizat in format print.

[button link=”” target=”_blank”]Descarca[/button]

[/tab]

[tab title=”Metodologie” ]

Metodologia de realizare a clasamentului Topul Firmelor este unitara la nivel national si are la baza date furnizate de catre operatorii economici. Pentru anul 2022, in constructia clasamentului, s-au luat in considerare firmele care se incadrează din punct de vedere al criteriilor de valoare pe locurile 1-3 considerandu-le ca fiind “firme de top”, intr-un efort sustinut de incurajare a unor practici de afaceri deosebite, dezvoltate de companii extraordinare care pot deveni exemple de bune practici pentru firmele care se vor naste si creste in anii urmatori.

Criteriile utilizate la realizarea clasamentului sunt: cifra de afaceri, profitul, rata profitului, eficienta utilizarii resurselor umane, eficienta utilizarii capitalului angajat, ele fiind calculate automat in baza datelor de bilant. Ca in fiecare an clasamentul se realizeaza pe sase domenii mari de activitate: Industrie; Cercetare – Dezvoltare si High Tech; Agricultura, Silvicultura si Pescuit; Constructii; Servicii; Comert si Turism. Rezultatele clasamentului sunt publicate în “Catalogul Firmelor de Top 2022, care, prin bogatia informatiei, se constituie intr-un real instrument de marketing comunitar.

[button link=”http://www.cciabn.ro/webb/wp-content/uploads/2019/09/Metodologie-Topuri-de-Firme-editia-XXVI-_2019.pdf” target=”_blank”]Descarca[/button]

[/tab]

 

 

[/tabs][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]