[vc_row][vc_column][vc_column_text][gap height=”50″]
Topul Firmelor 2022 , editia XXIX
[tabs style=”h1″ icon_color=”#a5a5a5″ ]
[tab title=”Topul Firmelor” backgroundcolor=”#a5a5a5″]
Mulțumim pentru susținere și implicare partenerilor și sponsorilor care ne-au fost alături în realizarea “Topul Firmelor 2022”, si de asemenea multumim tuturor pentru participare.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa contactati Compartimentul Relatii de Afaceri al C.C.I. Bistrita-Nasaud, e-mail: relatii@cciabn.ro, tel./fax: 0263-230640; Persoana de contact: Mihaela Cotoi – Tel: 0733900194
[/tab]
[tab title=”Catalog” color=”#a5a5a5″ ]
Catalogul Firmelor de Top 2021 este menit, prin bogatia informatiei, sa se constituie intr-un real instrument de marketing. Sunt incluse companiile clasate pe locurile 1 – 3, functie de categorie si obiect de activitate.
Catalogul este bilingv, realizat in format print.
[button link=”” target=”_blank”]Descarca[/button]
[/tab]
[tab title=”Metodologie” ]
Metodologia de realizare a clasamentului Topul Firmelor este unitara la nivel national si are la baza date furnizate de catre operatorii economici. Pentru anul 2022, in constructia clasamentului, s-au luat in considerare firmele care se incadrează din punct de vedere al criteriilor de valoare pe locurile 1-3 considerandu-le ca fiind “firme de top”, intr-un efort sustinut de incurajare a unor practici de afaceri deosebite, dezvoltate de companii extraordinare care pot deveni exemple de bune practici pentru firmele care se vor naste si creste in anii urmatori.
Criteriile utilizate la realizarea clasamentului sunt: cifra de afaceri, profitul, rata profitului, eficienta utilizarii resurselor umane, eficienta utilizarii capitalului angajat, ele fiind calculate automat in baza datelor de bilant. Ca in fiecare an clasamentul se realizeaza pe sase domenii mari de activitate: Industrie; Cercetare – Dezvoltare si High Tech; Agricultura, Silvicultura si Pescuit; Constructii; Servicii; Comert si Turism. Rezultatele clasamentului sunt publicate în “Catalogul Firmelor de Top 2022“, care, prin bogatia informatiei, se constituie intr-un real instrument de marketing comunitar.
[button link=”http://www.cciabn.ro/webb/wp-content/uploads/2019/09/Metodologie-Topuri-de-Firme-editia-XXVI-_2019.pdf” target=”_blank”]Descarca[/button]
[/tab]
[/tabs][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]