Ce face aplicația :  este o aplicație WEB și Mobile destinata echipelor de mentenanta pentru planificarea , execuția și controlul proceselor de mentenanță.

Functionalitati:

  • managementul locațiilor unde sunt amplasate echipamentele , localizare geografică și localizare prin harta “indoor” (clădiri , etaje , zone, camere etc..)
  • managementul echipamentelor care participa în procesele de mentenanță. – >. se va genera un QR code unic/echipament pentru identificare mai ușoară în teren a echipamentelor
  • managementul echipelor de mentenanță , inclusiv subcontractori
  • consumabile utilizate în mentenanță
  • calendar de mentenanta. :  preventiv, corectiv, predicitv
  • execuția planului mentenanței și raportarea lui în platforma MentDrive
  • notificari : mail , mesaje telefon …etc
  • generarea rapoartelor  de mentenanță : eficienta echipe , stare / istoric echipamente, stocuri de mentenanță consumate sau necesare în viitor…etc
  • integrare ERP-uri pentru date contabile.

Beneficiile aduse în urma utilizării MentDrive

  • Control sporit asupra personalului  intern sau a subcontractorilor implicați în  mentenanță – >notificări,  rapoarte de execuție  și întârzieri
  • Reduce timpul managerului de mentenanță în planificarea și urmărirea mentenanței cu 40%
  • Reduce costul de mentenanta prin optimizarea proceselor cu 20%
  • Reduce la minim efortul echipelor de mentenanta pentru raportarea proceselor de mentenanță
  • Alocarea  bugetului în stocuri de mentenanță atunci când este necesar -> se generează predicție în viitor pe stocuri de mentenanță .

Va rog sa gasiti in atașament o prezentare a platformei , iar mai multe informații legate de aplicație se găsesc pe site-ul www.mentdrive.ro