Vă  invităm să participați la cursul de Customer Care pe care îl organizăm în perioada următoare. 
View this email in your browser

Curs 
Relații cu Clienții

[Surprinde-ti clientii. Depaseste-le asteptarile]
Trateaza fiecare client ca si cum ai fi pe cale sa il pierzi!
 
Acest curs se va baza intr-o mare masura pe jocuri de rol, discutii si activitati de grup, care vor contribui la intelegerea importantei clientilor pentru fiecare organizatie, a tipurilor de clienti (inclusiv clienti interni) si dezvoltarea excelentei in relatiile cu clientii.
 
Cursul este organizat in colaborare cu firma Smart Traning HR. 

TRAINER: Magnoliu Stan, formator implicat in pregatirea si livrarea catorva sute de programe de instruire si dezvoltare (training, workshop, teambuilding, open training) pentru diverse companii: Nokia, Hirschmann Automotive, Energobit, Fortech, Rondocarton, IRUM, Bertus, iQuest, Waberer’s Romania, Buderus Romania, Mobexpert, Ambient, Jolidon, Autoworld, RDS.
 
MĂRIME GRUPA:  minim 15 persoane. 
Cursul are o durata de 6 ore, incepand cu ora 9.

LOCAŢIE: Sediul Camerei de Comerț și Industrie Bistriţa-Năsăud, Bistriţa, str. Petre Ispirescu  nr.15 A

COST CURS: 325 lei+TVA/persoana  

si include participarea la curs; materiale de curs; coffee break (apă, cafea, ceai); certificat de participare.

Obiective
Sa identifice importanta clientilor in activitatea lor; sa constientizeze importanta si complexitatea activitatii de relatii cu clientii; sa identifice si sa rezolve situatiile dificile si sa ofere servicii excelente clientilor interni si externi.
 
Curicula curs

  1.  Clientul & Importanta lui pentru organizatie
  • Valoarea clientului pentru companie
  • Asteptarile clientilor. Clienti multumiti vs clienti nemultumiti.
  • Tipuri de clienti. Scara loialitatii. Transforma clientii in “avocati”
  • Clientul intern. Colaborare si comunicare interna.
      2.Comunicarea si relatiile cu clientii cu clientii / colaboratorii
  • Importanta comunicarii in relatiile cu clientii
  • Comunicare Asertiva. Exercitiu practic.
  • Ascultati clientii! Cum cerem feedback de la clienti.
  • Tratarea clientilor in functie de preferintele comportamantale [D-I-S-C]
  1. Excelenta in relatiile cu clientii. Factori WOW! Incantarea clientilor
      4. 12 Tehnici pentru un Customer Service de Succes
 
      5. Gestionarea situatiilor dificile in relatia cu clientul
  •     Cu ce situatii dificile ne confruntam
  • Tratarea clientilor dificili. Gestionarea reclamatiilor
      6. Customer retention – cum sa ne pastram clientii.
  • Motive de pierdere a clientilor
  • Recompensarea si pastrarea clientilor potriviti.

      7. Stabilirea unei strategii pentru servicii excelente oferite clientilor. Workshop
 
      8. e – Customer Care: relatii cu clientii in era digitala.


  Informatii detaliate despre cursurile pe care le organizăm 

găsiți pe pagina noastră de internet.

Pentru înscrieri vă stăm la dispoziţie la sediul din str. Petre Ispirescu nr 15A, etaj 2
sau la tel 0263230640, 0733900204,0733900210
email cfp@cciabn.ro
Copyright © *|2017|* *|CCIBN|*, All rights reserved.
*|IFNOT:ARCHIVE_PAGE|* *|LIST:DESCRIPTION|*

Our mailing address is:
*|cfp@cciabn.ro|* *|END:IF|*

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

*|IF:REWARDS|* *|HTML:REWARDS|* *|END:IF|*